Mit nekem botox!
2017. március 01. írta: Czirják Csilla

Mit nekem botox!

Az egy évvel ezelőtti posztomra hívta fel a figyelmemet a Facebook. Persze pont jókor jött az üzenet, mint mindig. Ez volt az:

"Múlt hét óta fájós fogam hétvégére feldagadt. A szerintem négy évente is felesleges február 29-ét lelkileg mélyen töltöttem, az esti gyökérkezelés után pedig sírva vártam a buszomat egy három éves gyerek lelkivilágával, és a "ringasson el valaki" érzésével.

Ma meglepő látványra keltem. Az arcom másik fele is feldagadt! Az amelyikkel semmi sem történt. Biztos azért, mert anyukám a szimmetrikusat szereti. Ez jutott eszembe, és telibe röhögtem magam a tükörben, majd elkezdtem vizsgálni új hörcsög fejem előnyeit.

Eltűntek az oldalsó ráncok. Mit ráncok! A máskor kráterként tátongó güberlim is. Ennek mondjuk nem örülök, de hát valamit valamiért. Mit nekem botox! Egy jó gyökérkezelés és minden meg van oldva. Mínusz 10 év!

Aztán eszembe jutott egy furaság, ami szintén a nem létező nap estéjén történt. Tekertem át a reklámot, miközben azon gondolkodtam, mit csinálok épp magammal, és hogyan kéne máshogy, mert hanyagolnám az efféle testi tüneteket. Egyszer csak lefagyott minden. A fekete képernyőn fehér felirat: "ÉLVEZZE!" Hiába nyomtam bármit, hiába próbáltam kikapcsolni a TV-t, egyszerűen nem lehetett.

Első reakció: Megállt bennem az ütő.

Második reakció: Mit? A feldagadt fél fejemet???? Elmentek ti a p..ába! - ordítottam bele a sötétségbe, a nem tudom kinek.

Hát ez a jelenet ugrott be reggel, miközben néztem a tükörben az immár feldagadt egész fejemet. És akkor egyszer csak azt vettem észre, hogy élvezem... Élvezem, hogy tudok nevetni a nyomoromon. Élvezem, hogy meg tudom látni a rosszban is a jót. Élvezem, hogy ilyen idióta vagyok. Élvezem, még akkor is, ha nem ringat el senki. Hihetetlen, de ez kellett hozzá, hogy a hetek óta tartó agonizálásom helyére valamiféle komikus béke kerüljön."

(2016.03.01.)

:)

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetigyis.blog.hu/api/trackback/id/tr4012303807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása