30 napos kihívás - 2. nap
2016. november 29. írta: Czirják Csilla

30 napos kihívás - 2. nap

Tegnap több apró esemény is történt.

Délután a liftben utaztam együtt egy lánnyal, aki szipogott és a keze tele volt gyógyszerekkel. Megkérdeztem, hogy beteg -e? Mondta, hogy sajnos igen, mandulagyulladás, elugrott a dokihoz, de mennie kell vissza dolgozni. Aggódott, hogy menni fog e így a munka, mondtam neki, hogy ahogy elnézem, szívós természet, biztos vagyok benne, hogy meg fogja oldani. Mosolygott és bólogatott, láttam rajta, hogy ebből fog erőt meríteni a nap végéig. 3 emeletnyi liftezésbe ennyi fért bele, de biztos vagyok benne, hogy legközelebb innen folytatjuk. Már csak azért is mert nem csak egy házban, de mint kiderült, egy emeleten is lakunk 

Aztán az esti önkéntestalálkozón egy csomó számomra új emberrel is beszélgettem. Kiemelnék közülük egy nyílt tekintetű, kedves mosolyú pszichológus hallgató fiatal fiút, akinek megismertem a terveit, a bakancslistáját, elmondta, hogy merre szakosodna, bár nem nagy kereslet van rá, őt mégis az izgatja. Megváltozott a testtartása, a hangja, a gesztusai is ahogyan erről beszélt. Mondtam neki, hogy szerintem tök jó az irány hiszen nagyon elhivatottnak tűnik, és ez a lényeg. Nála is éreztem, hogy jól esik neki a bátorítás.

Ezen kívül még egy baráti körben lévő lánynak mondtam el, hogy rengeteget lágyult, sokkal pozitívabb az utóbbi időben a kisugárzása. Nem tudom, hogy mi változott az életében, de kifelé nagyon erős a hatása. Nagyon jól esett neki, még többször megköszönte az este folyamán. Neki nem a kihívás miatt mondtam amit, csak most jutott eszembe, hogy bár ő nem idegen, mégis ide illik a történet. Hosszú ideje ezt gondolom róla, de csak tegnap volt rá indíttatásom, hogy meg is osszam vele. Jó döntésnek bizonyult.

Szóval a 2. napon kiugró csoda történésekről nem tudok beszámolni, mégis 3 embernek adtam valami olyan visszacsatolást , ami számára értek, és ebből kettőt teljesen ösztönösen csináltam 

 ///A Hősök Tere Kezdeményezés 30 napos kihívásának keretein belül vállalom, hogy 30 napon keresztül minden nap megszólítok egy idegen embert, és a beszélgetés alatt arra törekszem, hogy elismerően nyilatkozzak róla, valami pozitív visszajelzést kapjon tőlem. ///

(2016.10.15.)

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetigyis.blog.hu/api/trackback/id/tr5312008832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása