30 napos kihívás - 26. nap
2016. november 29. írta: Czirják Csilla

30 napos kihívás - 26. nap

Hosszú kávé, két cukor, kis tej. Így iszom azon a helyen is, ahol sokszor megfordulok. A régi lány tudta már jól, szerettem, hogy tudja. Az új még nem, de nagyon igyekszik. Mindig megtippeli, valamelyik részét el is találja. Mindig másikat  :) A mai verzió a rövid, 2 cukor volt.

- Nagyon görcsölsz, amiért még nem jegyezted meg mindenkiét?
- Hát eléggé. Szeretném már tudni, van, amikor eltalálom, azért is tippelek, így jobban rögzül. Az emberek szeretik, ha tudom, megtisztelem őket vele.
- Igen, ez így van. Régen Szegeden játszottam, emlékszem, amikor több évvel később visszamentem a színház büféjébe, még meg sem szólaltam, de a lány kivette a szekrényből azt a poharat, amiből éveken át ittam a kávét, és megcsinálta pont úgy ahogy szeretem, konkrétan sírva fakadtam. De azért ne ostorozd magad, majd idővel menni fog, már a szándék is tök jól esik, gondolom nem csak nekem.
- De jó! Na igen, én is ezért szeretném, de már ráfeszültem! Jöttök éjszaka mindannyian a galériára! :)
- Micsoda??? Velünk álmodsz? :D
- Igen. Régen, az első munkahelyemnél volt ez. Akkor egy cukrászdában dolgoztam. A lakásban, ahol laktam, volt egy üvegajtó. Álmomban azt ütötték a vendégek, és kiabálták, hogy "Két francia krémes! Hol az isler? Almás pitét mondtam!" Borzasztó volt. Már máshol lakom, így ti a galériára osontok fel, recseg a lábatok alatt, és azt mondjátok "hosszú! 2 cukor! Nem az a pohár! Fahéjat is! Bogyóval!" Gondolhatod... Másnap eldöntöttem, hogy ez így nem mehet tovább. Muszáj még egy kis időt adnom magamnak. Azóta jobb :)
- Úristen! És arcokat is látsz?
- Nem, még az kéne! Így is utána napokig itt vigyorogtam, amikor jöttetek és mondtátok, hogy hosszú, rövid, a kis pohárba. Már féltem, hogy hülyének néztek.
- Csodálatos történet. Köszi, hogy megosztottad velem. És szebb álmokat! :)

 ///A Hősök Tere Kezdeményezés 30 napos kihívásának keretein belül vállalom, hogy 30 napon keresztül minden nap megszólítok egy idegen embert, és a beszélgetés alatt arra törekszem, hogy elismerően nyilatkozzak róla, valami pozitív visszajelzést kapjon tőlem. ///

 (2016.11.08.)

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetigyis.blog.hu/api/trackback/id/tr4912009196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása