Hoztam neked valamit
2016. november 28. írta: Czirják Csilla

Hoztam neked valamit

Az öcsém esküvőjének, ami egyébként fergeteges volt, számomra legmeghittebb pillanata:
- Hoztam neked valamit.
- Nekem?? Mit?
- Egy fényképet. Ami talán neked még többet jelent majd, mint nekem.
- Én is hoztam neked valamit.
- Mit?
- Egy fényképet. :

(2016.11.20.)

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetigyis.blog.hu/api/trackback/id/tr7712005952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása