Férfiuralom
2016. december 30. írta: Czirják Csilla

Férfiuralom

Pizsamában, otthon töltött négy nap után (bocs mindenkitől, igen, megengedtem magamnak) elmerészkedtem a boltba. Döbbenetes látvány fogadott. Egy csomó férfi! Nem néhány, ahogy az lenni szokott, hanem tényleg rengeteg. Nem akartam hinni a szememnek. Lehet, hogy egy nagyobb társaság jött be egyszerre? De nem beszélgetnek, nem néznek egymásra, idegenek. Vagy ennyi idő alatt megváltozott a világ? Hol vannak a nők? Kikészültek a Karácsonytól? Vagy ők is otthon, pizsamában? Egyre zavarbaejtőbb volt a helyzet. Fura érzés folyamatosan férfiakat kerülgetni a sorok között. Főleg, mert többnyire udvariasak, félreállnak, elengednek. Ami tök jó, de percenként tízszer...? Miért vannak ezek itt? Miért ennyien? Hol vannak a vásárlók, akiket megszoktam? Csak egy nőt, Istenem, csak egyet mutass! És akkor megláttam. Az egyik kosárban sör, rosé, bubis víz. A másikban Unicum, Coca-Cola, vörösbor. A harmadikban mindezek, meg némi rövid. És akkor megnyugodtam. Semmi baj nincs a világgal. Az Urak szakértően vásárolnak. Az élelmiszerek mellé szakértően raktam be még egy pézsét meg egy WC-papírt, majd mosolyogva álltam be a kasszánál egyetlen nő társam mögé.

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetigyis.blog.hu/api/trackback/id/tr4312084759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása