30 napos kihívás - 13. nap
2016. november 29. írta: Czirják Csilla

30 napos kihívás - 13. nap

A boltban feltűnően kevesen voltak. A pénztárostól tudakoltam, szerinte van -e oka? Nem volt túl nyitott, félszavas, lerázós válaszok érkeztek, mogorva arc kíséretében. Nem hagytam magam, és ez átlendítette  Megtudtam, hogy kedden mindig kevesebben vannak, mert a legtöbben hétfőn bevásárolnak, csütörtökön ugyanez, mert megteszik szerdán.
- Ennyivel következetesebbek nálam az emberek? 
- Holnap te se jössz. -mondta
- Arra azért ne vegyél mérget. Vasárnap óta minden nap boltban vagyok, mindig elfelejtek valamit 
Hosszasan beszélt, de végig megmaradt a kifejezéstelen arc. Viszont amikor léptem már el, utánam szólt:
- Legyen szép a napod!
- A tied is.

Megdicsérésig nem jutottam, de azt hiszem, nagy utat tett meg így is 

///A Hősök Tere Kezdeményezés 30 napos kihívásának keretein belül vállalom, hogy 30 napon keresztül minden nap megszólítok egy idegen embert, és a beszélgetés alatt arra törekszem, hogy elismerően nyilatkozzak róla, valami pozitív visszajelzést kapjon tőlem. ///

(2016.10.25.)

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetigyis.blog.hu/api/trackback/id/tr2112009028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása