30 napos kihívás - 29. nap
2016. november 29. írta: Czirják Csilla

30 napos kihívás - 29. nap

Miutcánk.hu-n előre leegyeztetett találkozó egy idegennel, posta előtt.

- Megmondod, hogy miért jelentkeztél, hogy szívesen találkoznál velem?
- Azért mert szeretem a pozitív embereket. Igyekszem velük körül venni magam. Amikor olvastam a kiírásod, arra gondoltam, de jó, hogy vannak emberek, akik csak úgy megszólítanak idegeneket, csak hogy beszélgessenek kicsit. Én is nyitott vagyok, meg szeretek segíteni másokon.

Aztán kiderült, hogy mennyire. Hosszú ideig endszeresen bejárt egy kórházba kézműves foglalkozást tartani az ott fekvő gyerekeknek! Tagja egy olyan csoportnak, akik a világ legszegényebb, éhező gyerekeinek túléléséért tesznek folyamatosan! 2 gyerek neki köszönheti, hogy van mit enni! A férjével együtt tagjai egy másik egyesületnek is, akiket én nem ismerek, de ők is nehéz sorsú embereket támogatnak! Természetesen ebben a szememben nevelik a gyerekeiket is, akik ha valakit kigúnyolnak, bántanak mások, szólnak, hogy ezt ne csinálják, mert szegény nem tehet arról, ami miatt célponttá vált! És ehhez képzeljetek el egy jó szemű, örök mosolyú, elképesztően megnyugtató kisugárzású, egyébként teljesen más területen dolgozó nőt! Ja! A slussz poén számomra az volt, amikor említettem a Budapest Bike Maffiát, és képben volt, mert 2 gyereke, 2 különböző iskolában szintén részt vesz a BBM Plusz egy szendvics programjában, vagyis a sajátján túl minden nap visz még egy szendvicset, amit hajléktalan emberekhez juttatunk el! ;)

25 perc a posta előtt a hidegben. Egy szempillantásnak tűnt. És mennyi érzéssel, gondolattal lettem gazdagabb!! Jó ez a kihívás, na. Kár, hogy holnap vége. Na jó, azért várom is :))))

 ///A Hősök Tere Kezdeményezés 30 napos kihívásának keretein belül vállalom, hogy 30 napon keresztül minden nap megszólítok egy idegen embert, és a beszélgetés alatt arra törekszem, hogy elismerően nyilatkozzak róla, valami pozitív visszajelzést kapjon tőlem. ///

(2016.11.10.)

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetigyis.blog.hu/api/trackback/id/tr9812009234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása