Szagoljon már be!
2016. november 28. írta: Czirják Csilla

Szagoljon már be!

Bolt. Nézem a hűtőben, hogy melyik tejfölt szeressem. Néni előttem válogat benne.

- Jaj, bocsánat! Nem vettem észre, hogy itt áll!

- Semmi baj, még csak nézelődöm.

- Az a másik büdös... Kerestem eladót, de nem láttam, ezért magának mondom. Szagoljon már be!

- Ööööö... én nem érzek semmit.

- Nem??? Akkor lehet, hogy az a másik volt! Szagoljon már be!

- Én ebben sem érzek semmit. Ön igen?

- Én se. Nem értem.

Miután végig szagolgattuk az összeset, mint két idióta, kacagással együtt jött a megfejtése.

- Addig nyitogattam, hogy biztos kiszellőztettem! :D

 

(a kép illusztráció)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetigyis.blog.hu/api/trackback/id/tr3112007126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása