Máshogy coming out
2017. július 09. írta: Czirják Csilla

Máshogy coming out

  • Volt amikor azt gondoltam, melegnek lenni betegség.
  • Aztán azt, hogy talán döntés kérdése.
  • Nem emlékszem rá, de szinte biztos vagyok benne, hogy hagyta el a számat az, hogy hülye buzik.
  • Nem értettem, hogy minek kell vonulgatni, minek ez a cirkusz.
  • Aztán ismertem meg meleg embereket.
  • Volt amikor nem szívesen fogtam meg egyikük fogkeféjét, mert azt gondoltam, meleg, tehát AIDS-es.
  • Aztán ismertem meg újabb meleg embereket, és azt gondoltam, hogy oké, ez igazából tök normális. De nem akarom látni. Nem bírom látni. Ne kelljen látni.
  • Aztán megtudtam, hogy sokkal jobban ügyelnek a biztonságos szexre, mint a legtöbb hetero.
  • Aztán lettek meleg kollégáim és lettek meleg barátaim is. De csak a felszínen érintettük a témát.
  • Aztán úgy döntöttem, hogy szembesülök, megnézek egy filmet, amiben férfiak szeretkeznek. Először  undorodtam, de nem kapcsoltam ki a tévét. Addig néztem, amíg el nem múlt az érzés. Majd tovább addig, amíg meg nem láttam benne a szépet.
  • Aztán már tudtam és akartam mélyebben beszélgetni. Nagyon érdekelt, hogy mióta tudják, hogyan élték meg, hogy mondták el otthon, ha egyáltalán elmondták, mit szólt a család? 
  • Megismertem a történetüket, a félelmeiket, azt a rengeteg fájdalmat, megaláztatást, szégyenérzetet, amibe addig nem gondoltam bele. 
  • Aztán elképzeltem, hogy nem foghatnám a szerelmem kezét, nem csókolhatnám meg, csak mert az olyanokat, mint amilyen én is voltam, ez zavar.
  • Aztán két meleg fiú csókolózott mellettem. Zavarban voltam, de tátott szájjal bámultam. Pár ilyen alkalom és a zavar elmúlt.
  • Aztán elmentem meleg bárba is. A folyamat ugyanúgy zajlott.
  • Aztán még mélyebb beszélgetéseket folytattam. Egészen intimeket. Sok részletre rákérdeztem. Miközben érkeztek a válaszok, azt vettem észre, hogy már semmit sem érzek. Semmi rosszat, szorongatót, furát. Olyan természetes erről beszélni, mint az időjárásról, vagy egy hetero barátnőmmel a szexről.
  • Végignéztem ahogy valaki lánynak született, de pici korától fiúként élt, ma pedig már szinte felnőtt férfi. Ès nagyon tisztelem érte.
  • Ismerek valakit, aki férfi testben él, de nő. Nem is nő, kislány. És elképesztően cuki.
  • Már rég nem érzem a különbséget hetero és meleg között. Nem érdekel. Nincs jelentősége.
  • Nem tudnám megmondani, hogy hány meleg barátom van, mert nem érdekel, nincs jelentősége. 
  • Nem gondolom, hogy régen rossz ember voltam, ma pedig jó. Csak azt, hogy most jobb embernek lenni.
  • Nem ítélek el senkit, aki úgy gondolkodik, mint régen én, csak azt mondom, hogy járjon utána.
  • Mert arra azért büszke vagyok, hogy meg akartam érteni a másságot. Így jöttem rá, hogy olyan nincs, csak azonosság.

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetigyis.blog.hu/api/trackback/id/tr2012651851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása